Σε αυτο αρθρο μου θα ηθελα να κανω μια συγκριση και μερικα σχολια στο τοτε...(2500 χρονια πριν) και το τωρα!!!
Θα δανειστο απο την αστειρευτη πηγη των αρχαιων μας προγονων που οι σημερινοι Ελληνες εχουμε εντελως ξεχασει, αντιθετος με τους ξενους που δεν κανουν βημα αν δεν τους "συμβουλευτουν"
Ξεκιναμε λοιπον με τον περιφημο επιταφιο του Περικλεους οπου στην ουσια κανει μιαν αναλυση το πως η Αθηνα εγινε μια μικρη "αυτοκρατορια" επιτρεψτε μου να πω.
37. Έχουμε δηλαδή πολίτευμα, το οποίο δεν αντιγράφει τους νόμους άλλων, μάλλον δε εμείς οι ίδιοι είμαστε υπόδειγμα σε μερικούς παρά μιμούμαστε άλλους.
Σημερα λοιπον οχι μονο δεν ειμαστε υποδειγμα στους αλλους, αλλα εμεις τους αντιγραφουμε σφοδρα και μαλιστα αντιγραφουμε οτι χειροτερο εχουν και το εφορμοζουμε και στην πιο χαλια εκδοχη του.
Και ονομάζεται μεν δημοκρατία, γιατί η διοίκηση είναι στα χέρια των πολλών και όχι των ολίγων.
Η διοικηση λοιπον σημερα ειναι στα χερια των 160 το πολυ βουλευτων του κυβερνωντος κομματος (ουτε καν των 300), αρα δεν εχουμε δημοκρατια εχουμε ολιγαρχια και μαλιστα οικογενειοκρατια, διοτη το λιγοτερο για τα πιο σοβαρα θεματα θα πρεπει να γινονται δημοψηφισματα για να εχουμε μια ζωντανη δημοκρατια.Δηλαδη καθε 4 χρονια ειμαστε σοβαροι ωστε να μπορουμε να βγαλουμε κυβερνηση αλλα για οτι δηποτε αλλο ειμαστε ανικανοι σαν πολιτες?Δεν θα επρεπε για οτι επηρεαζει την ζωη μας να ερωτουμαστε?Δεν μπορω να καταλαβω τη δημοκρατια ειναι αυτη.Εγω ξερω οτι στην αρχαια Αθηνα για οποιοδηποτε λογο μαζευονταν στην πνυκα και ψηφιζαν ολοι οι πολιτες.
Τωρα θα πεταχτουν καποιοι εξυπνοι και θα πουν οτι τοτε ηταν 40.000 και τωρα 10.000.000.Και του απανταω οτι τωρα υπαρχει το ινερνετ οπου ολοι αμεσα και γρηγορα μπορουν να ψηφισουν.Και στα χωρια ακομα το κρατος θα μπορουσε να στηνει επιτοπου εναν υπολογιστη με ασυρματη συνδεση για αυτον τον σκοπο.Με την τεχνολογια υπαρχει χωρος για αμεση δημοκρατια, απλα αυτο δεν συμφερει τις τραπεζες τους λεφταδες και τους "γραφιαδες".
Όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα έναντι δε των νόμων στις ιδιωτικές τους διαφορές,
Ας μην το αναλυσω καν αυτο, που αν δεν εχεις λεφτα εισαι ξεγραμμενος αν ο αντιδικος μπορει να εχει εναν καλο δικηγορο...αυτη ειναι η δικαιοσυνη σημερα
ενώ ως προς την θέση τους στον δημόσιο βίο κάθε ένας, ανάλογα με την επίδοση σε κάποιο τομέα, προτιμάται για ένα από τα δημόσια αξιώματα,
Αυτο ειναι ενα κομβικο σημειο της Δημοκρατιας.Ο καθενας αναλογα με τις επιδοσεις του στον ιδιωτικο του βιο δηλαδη στον επαγγελματικο του, αναλαμβανει και παραπλησιο δημοσιο αξιωμα.Και εξηγουμαι.Στην μεταπολιτευση υπηρχαν ας πουμε υπουργοι εθνικης αμυνης που ουτε καν ειχαν υπηρετησει στον στρατο.Νομιζω απο κει και περα δεν χρειαζεται να πω τιποτε αλλο.Εδω οποιος ειναι κολλητος ή πιο αρεστος στον λαο περνει και ενα υπουργειο, δεν ξερει τι του γινεται και ετσι παει το καθε υπουργιο στον αγυριστο απο την αχρηστια του καθε υπουργου που ακολουθει αφου ειναι ανιδεος οτι του πουν οι συμβουλοι του (εξυπηρετωντας ο καθενας τα δικα του συμφερωντα σιγουρα).
και όχι από την πολιτική του παράταξη όσο από την αρετή του,
Καλα εδω γελανε γιατι σημερα η αρετη του καθενα δεν παιζει κανενα ρολο.Μονο αν εισαι διασημος και φερνεις ψηφους ή ανηκεις στα μεγαλα κομματα
ούτε εξαιτίας της φτώχειας, ενώ έχει την ικανότητα να παράσχει κάποια υπηρεσία στην πατρίδα του, εμποδίζεται από το γεγονός ότι είναι άγνωστος.
Φυσικα εννοιειται πως αν δεν εχεις χρηματα ή χρηματοδοτη (αρα εισαι αυτοματα και εξαρτουμενος του) δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να εκλεγεις αφου δεν θα μπορεις να κανεις προεκλογικη εκστρατεια μια και η σημερινη μιντιοκρατεια δεν προβαλει καθημερινα πολιτες που αριστευουν ο καθενας στον επαγγελματικο του τομεα ωστε να τους γνωριζουμε και φυσικα να γινονται παραδειγματα προς μιμηση στα παιδια μας...Μα τι λεω τωρα αν δεν εισαι μοντελο, τραγουδιστης, ποσοσφαιρεστης κ.τ.λ τοτε φυσικα και δεν εχεις διακαιωμα να εισαι προτυπο.
Ζούμε ελεύθερα, και ως πολίτες στον δημόσιο βίο και ως άτομα στον ιδιωτικό, στις επιδιώξεις μας της καθημερινής ζωής, κατά τις οποίες δεν κοιτάμε ο ένας στον άλλον με καχυποψία, δεν θυμώνουμε με τον γείτονά μας, όταν κάνει σύμφωνα με την ευχαρίστησή του, ούτε παίρνουμε μια φυσιογνωμία σκυθρωπή, η οποία μπορεί να μην βλάπτει τον άλλο, πάντως όμως είναι δυσάρεστη.
Ο καυμενος ο Περικλης οταν τα ελεγε αυτα δεν ηξερε οτι πανω απο το κεφαλι μας θα ειχαμε τον Τουρκο να μας "κληροδοτησει" ολα τα "καλα" του χουγια οπως μπαξιτσι(κοινος δωροδοκια), αμορφωσια και αγραμματοσυνη με αποτελεσμα ο Ελληνας να γινει το ανεκδοτο που λεει οτι: ειναι 2 γειτονες και ερχεται ο θεος και λεει στον πιο λυπημενο οτι θα σου πραγματοποιησω μια ευχη γιατι θελω επιτελους να σε δω χαρουμενο.Πια ειναι η ευχη σου τον ρωταει και απανταει..να πεθανει η κατσικα του γειτονα.......
Ενώ δε στην ιδιωτική μας ζωή συναναστρεφόμαστε χωρίς να ενοχλεί ο ένας τον άλλον, στην δημόσιά μας ζωή από σεβασμό προ πάντων δεν παραβαίνουμε τους νόμους, υπακούμε σε όσους κάθε φορά έχουν τα αξιώματα και στους νόμους, και περισσότερο σε εκείνους από τους νόμους, που έχουν θεσπιστεί για ωφέλεια των αδικούμενων, και σε άλλους, οι οποίοι αν και άγραφοι, η παράβασή τους φέρνει πανθομολογούμενη ντροπή.
Τι να πρωτοπω εδω για τους νομους.Ο Ελλην κατεξοχην αναρχικο στοιχειο....απο την μεταπολιτευση και μετα φυσικα γιατι ειλικρινα πειτε μου εναν νομο που εφαρμοζουν οι κυβερνωντες.Παμε να σας πω ενα παραδειγμα:
Ο νομος της βουλης απαγορευει οποιος ανεβενει στο βημα να εχει μαζι του ετοιμο λογο να διαβασει γιατι ετσι ειναι πολυ πιθανον(τι πιθανον σχεδον παντα), να εχει ετοιμαση καποιος αλλος τι να πεις αντι εσενα.Πειτε μου εκτος ολιγον εξαιρεσεων αν εχετε δει καποιον πολιτικο να λεει απεξω οτι πρεπει να πει....Ολοι Ολα τα διαβαζουν.Λοιπον απο αυτο το απλο να παρεις φτανει....για να μην μιλησω για αυτην την αθλια βουλευτικη ασυλια και κυριως τον υπουργων οπου οτι και να κανουν δεν πανε φυλακη με τιποτα.Και το χειροτερο ολων η διαγραφη των αδικηματων εαν περασουν καποια χρονια λες και αν εγω ληστεψω μια τραπεζα και με πιασουν μετα απο 40 χρονια δεν θα με χωσουν μεσα με τα 4 κιολας.
38. Αλλά και για το πνεύμα μας έχουμε εφεύρει πολλούς τρόπους να το ανακουφίζουμε από τους κόπους, με γιορταστικούς αγώνες και θυσίες, που έχουμε καθιερώσει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, και με ευπρεπή ιδιωτικά οικήματα, η ευχαρίστηση που καθημερινά απολαμβάνουμε από όλα αυτά, διώχνει την μελαγχολία.
Να και κατι που εχει μεινει ατοφιο στον Ελληνα απο τοτε...η διασκεδαση και η χαρα της ζωης που δεν φευγει απο πανω του οσοι μιζερια και αν του φορεσουν.Ελα ομως και αυτο πανε να μας το κοψουν με τα τοσα χαρατσια και δανεια που μας εχουν φορτωσει τοσα χρονια ετσι να μην εχεις μυαλο για καμια διασκεδαση παρα μονο για δουλεια και προβληματα με αποτελεσμα να αρχισεις να μαραζωνεις μεσα και μια μερα το αγχος και η στεναχωρια να σε στειλει στον αλλο κοσμο.
40. Γιατί αγαπούμε το ωραίο με απλότητα, και αγαπούμε τη σοφία χωρίς μαλθακότητα. Μεταχειριζόμαστε τον πλούτο περισσότερο σαν μια ευκαιρία έργων παρά σαν αφορμή κομπορρημοσύνης, το να ομολογεί δε κανείς την φτώχεια του δεν είναι ντροπή, είναι όμως αισχρότερο να μην προσπαθεί να την αποφύγει με την εργασία.
Τι λεει εδω ο ποιητης?Μα φυσικα οτι ο γυμνασμενος δεν ειναι ηλιθιος στο μυαλο αλλα και ο πανευματικα ''δυνατος" δεν ειναι μαλθακος στο σωμα.Και κυριοτερο παραδειγμα ο Σωκρατης ο μεγαλυτερος φιλοσοφος αναγνωρισμενα παγκοσμιος ο οποιος πηρε μεταλια ανδρειας στις μαχες της Αθηνας εναντιων αλλων Πολεων, αλλα και ο μαθητης του Πλατωνας ο οποιος ηταν Εναν απο τους καλυτερους Παλεστες....Θελετε κατι αλλο??Βεβαια σημερα ή θα εχεις μπρατσα θα εισαι αθλητης πρωτος μοντελο αλλα δεν μπορεις να πεις μια προταση σωστη ή θα εισαι επιστημονας με γυαλια και συχνα με μια κοιλια σαν παπα ή το λιγοτερο ενα εντελως αγυμναστο σωμα....
Οσο για τον Πλουτο εχουμε τον Κλασικο Ελληναρα που δεν εχει στον ηλιο μοιρα και βαζει δοσεις να παρει τζιπ για να πουλαει μουρη ή διακοποδανεια να παει μυκονο κτλ....Μπορω να πω οτι η κριση ειναι στο μοναδικο σημειο που θα κανει καποιο καλο στον Ελληναρα, οτι πρεπει να αφησει το ρητο, ολη την βδομαδα τρως αγγουρι και το σαββατο το παιζεις μουρι......
Επί πλέον, οι ίδιοι εμείς είμαστε σε θέση να φροντίζουμε ταυτόχρονα για τις ιδιωτικές μας υποθέσεις και για τις υποθέσεις της πόλης μας, και ενώ ασχολούμαστε με διαφορετικά επαγγέλματα κατέχουμε καλά τα πολιτικά ζητήματα. Γιατί είμαστε ο μόνος λαός που αυτόν που δε μετέχει στα κοινά δεν τον θεωρούμε φιλήσυχο αλλά άχρηστο, και οι μόνοι που ή κρίνουμε ή διαμορφώνουμε σωστές γνώμες για τα πράγματα, γιατί δεν θεωρούμε τους λόγους εμπόδιο των έργων, αλλά μάλλον θεωρούμε εμπόδιο να μην έχουμε κατατοπισθεί προφορικά σε όσα έχουμε να κάνουμε, πριν καταπιαστούμε με αυτά.
Διαβαστε πολυ καλα τι λεει η παραπανω παραγραφος.....ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΦΙΛΗΣΥΧΟ ΑΛΛΑ ΑΧΡΗΣΤΟ....θελετε και σχολια σε αυτο.....?Αλλα ναι ξερω ολα ειναι πουλημενα, ολα ειναι καθορισμενα και τι θα κανω εγω μονος μου....Ξερετε και ο Παπαφλεσας ηξερε οτι τον πουλησαν και δεν θα ερχοταν βοηθεια και ομως πηγε με 300 ατομα πολεμησε και πεθανε για την Ελευθερια..Αυτον δεν θα τον ξεχασουμε ποτε..Εσενα και εμενα που απολμβανουμε το καναπε μας και το ιντερνετ οταν φυγουμε απο αυτον τον κοσμο δεν θυμαται ποτε κανεις οτι καν υπηρξαμε......
ΥΣ: Zητω ειλικρινα συγγνωμη για το ορθογραφικα μου!!!!!!!!
Θα δανειστο απο την αστειρευτη πηγη των αρχαιων μας προγονων που οι σημερινοι Ελληνες εχουμε εντελως ξεχασει, αντιθετος με τους ξενους που δεν κανουν βημα αν δεν τους "συμβουλευτουν"
Ξεκιναμε λοιπον με τον περιφημο επιταφιο του Περικλεους οπου στην ουσια κανει μιαν αναλυση το πως η Αθηνα εγινε μια μικρη "αυτοκρατορια" επιτρεψτε μου να πω.
37. Έχουμε δηλαδή πολίτευμα, το οποίο δεν αντιγράφει τους νόμους άλλων, μάλλον δε εμείς οι ίδιοι είμαστε υπόδειγμα σε μερικούς παρά μιμούμαστε άλλους.
Σημερα λοιπον οχι μονο δεν ειμαστε υποδειγμα στους αλλους, αλλα εμεις τους αντιγραφουμε σφοδρα και μαλιστα αντιγραφουμε οτι χειροτερο εχουν και το εφορμοζουμε και στην πιο χαλια εκδοχη του.
Και ονομάζεται μεν δημοκρατία, γιατί η διοίκηση είναι στα χέρια των πολλών και όχι των ολίγων.
Η διοικηση λοιπον σημερα ειναι στα χερια των 160 το πολυ βουλευτων του κυβερνωντος κομματος (ουτε καν των 300), αρα δεν εχουμε δημοκρατια εχουμε ολιγαρχια και μαλιστα οικογενειοκρατια, διοτη το λιγοτερο για τα πιο σοβαρα θεματα θα πρεπει να γινονται δημοψηφισματα για να εχουμε μια ζωντανη δημοκρατια.Δηλαδη καθε 4 χρονια ειμαστε σοβαροι ωστε να μπορουμε να βγαλουμε κυβερνηση αλλα για οτι δηποτε αλλο ειμαστε ανικανοι σαν πολιτες?Δεν θα επρεπε για οτι επηρεαζει την ζωη μας να ερωτουμαστε?Δεν μπορω να καταλαβω τη δημοκρατια ειναι αυτη.Εγω ξερω οτι στην αρχαια Αθηνα για οποιοδηποτε λογο μαζευονταν στην πνυκα και ψηφιζαν ολοι οι πολιτες.
Τωρα θα πεταχτουν καποιοι εξυπνοι και θα πουν οτι τοτε ηταν 40.000 και τωρα 10.000.000.Και του απανταω οτι τωρα υπαρχει το ινερνετ οπου ολοι αμεσα και γρηγορα μπορουν να ψηφισουν.Και στα χωρια ακομα το κρατος θα μπορουσε να στηνει επιτοπου εναν υπολογιστη με ασυρματη συνδεση για αυτον τον σκοπο.Με την τεχνολογια υπαρχει χωρος για αμεση δημοκρατια, απλα αυτο δεν συμφερει τις τραπεζες τους λεφταδες και τους "γραφιαδες".
Όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα έναντι δε των νόμων στις ιδιωτικές τους διαφορές,
Ας μην το αναλυσω καν αυτο, που αν δεν εχεις λεφτα εισαι ξεγραμμενος αν ο αντιδικος μπορει να εχει εναν καλο δικηγορο...αυτη ειναι η δικαιοσυνη σημερα
ενώ ως προς την θέση τους στον δημόσιο βίο κάθε ένας, ανάλογα με την επίδοση σε κάποιο τομέα, προτιμάται για ένα από τα δημόσια αξιώματα,
Αυτο ειναι ενα κομβικο σημειο της Δημοκρατιας.Ο καθενας αναλογα με τις επιδοσεις του στον ιδιωτικο του βιο δηλαδη στον επαγγελματικο του, αναλαμβανει και παραπλησιο δημοσιο αξιωμα.Και εξηγουμαι.Στην μεταπολιτευση υπηρχαν ας πουμε υπουργοι εθνικης αμυνης που ουτε καν ειχαν υπηρετησει στον στρατο.Νομιζω απο κει και περα δεν χρειαζεται να πω τιποτε αλλο.Εδω οποιος ειναι κολλητος ή πιο αρεστος στον λαο περνει και ενα υπουργειο, δεν ξερει τι του γινεται και ετσι παει το καθε υπουργιο στον αγυριστο απο την αχρηστια του καθε υπουργου που ακολουθει αφου ειναι ανιδεος οτι του πουν οι συμβουλοι του (εξυπηρετωντας ο καθενας τα δικα του συμφερωντα σιγουρα).
και όχι από την πολιτική του παράταξη όσο από την αρετή του,
Καλα εδω γελανε γιατι σημερα η αρετη του καθενα δεν παιζει κανενα ρολο.Μονο αν εισαι διασημος και φερνεις ψηφους ή ανηκεις στα μεγαλα κομματα
ούτε εξαιτίας της φτώχειας, ενώ έχει την ικανότητα να παράσχει κάποια υπηρεσία στην πατρίδα του, εμποδίζεται από το γεγονός ότι είναι άγνωστος.
Φυσικα εννοιειται πως αν δεν εχεις χρηματα ή χρηματοδοτη (αρα εισαι αυτοματα και εξαρτουμενος του) δεν υπαρχει καμια πιθανοτητα να εκλεγεις αφου δεν θα μπορεις να κανεις προεκλογικη εκστρατεια μια και η σημερινη μιντιοκρατεια δεν προβαλει καθημερινα πολιτες που αριστευουν ο καθενας στον επαγγελματικο του τομεα ωστε να τους γνωριζουμε και φυσικα να γινονται παραδειγματα προς μιμηση στα παιδια μας...Μα τι λεω τωρα αν δεν εισαι μοντελο, τραγουδιστης, ποσοσφαιρεστης κ.τ.λ τοτε φυσικα και δεν εχεις διακαιωμα να εισαι προτυπο.
Ζούμε ελεύθερα, και ως πολίτες στον δημόσιο βίο και ως άτομα στον ιδιωτικό, στις επιδιώξεις μας της καθημερινής ζωής, κατά τις οποίες δεν κοιτάμε ο ένας στον άλλον με καχυποψία, δεν θυμώνουμε με τον γείτονά μας, όταν κάνει σύμφωνα με την ευχαρίστησή του, ούτε παίρνουμε μια φυσιογνωμία σκυθρωπή, η οποία μπορεί να μην βλάπτει τον άλλο, πάντως όμως είναι δυσάρεστη.
Ο καυμενος ο Περικλης οταν τα ελεγε αυτα δεν ηξερε οτι πανω απο το κεφαλι μας θα ειχαμε τον Τουρκο να μας "κληροδοτησει" ολα τα "καλα" του χουγια οπως μπαξιτσι(κοινος δωροδοκια), αμορφωσια και αγραμματοσυνη με αποτελεσμα ο Ελληνας να γινει το ανεκδοτο που λεει οτι: ειναι 2 γειτονες και ερχεται ο θεος και λεει στον πιο λυπημενο οτι θα σου πραγματοποιησω μια ευχη γιατι θελω επιτελους να σε δω χαρουμενο.Πια ειναι η ευχη σου τον ρωταει και απανταει..να πεθανει η κατσικα του γειτονα.......
Ενώ δε στην ιδιωτική μας ζωή συναναστρεφόμαστε χωρίς να ενοχλεί ο ένας τον άλλον, στην δημόσιά μας ζωή από σεβασμό προ πάντων δεν παραβαίνουμε τους νόμους, υπακούμε σε όσους κάθε φορά έχουν τα αξιώματα και στους νόμους, και περισσότερο σε εκείνους από τους νόμους, που έχουν θεσπιστεί για ωφέλεια των αδικούμενων, και σε άλλους, οι οποίοι αν και άγραφοι, η παράβασή τους φέρνει πανθομολογούμενη ντροπή.
Τι να πρωτοπω εδω για τους νομους.Ο Ελλην κατεξοχην αναρχικο στοιχειο....απο την μεταπολιτευση και μετα φυσικα γιατι ειλικρινα πειτε μου εναν νομο που εφαρμοζουν οι κυβερνωντες.Παμε να σας πω ενα παραδειγμα:
Ο νομος της βουλης απαγορευει οποιος ανεβενει στο βημα να εχει μαζι του ετοιμο λογο να διαβασει γιατι ετσι ειναι πολυ πιθανον(τι πιθανον σχεδον παντα), να εχει ετοιμαση καποιος αλλος τι να πεις αντι εσενα.Πειτε μου εκτος ολιγον εξαιρεσεων αν εχετε δει καποιον πολιτικο να λεει απεξω οτι πρεπει να πει....Ολοι Ολα τα διαβαζουν.Λοιπον απο αυτο το απλο να παρεις φτανει....για να μην μιλησω για αυτην την αθλια βουλευτικη ασυλια και κυριως τον υπουργων οπου οτι και να κανουν δεν πανε φυλακη με τιποτα.Και το χειροτερο ολων η διαγραφη των αδικηματων εαν περασουν καποια χρονια λες και αν εγω ληστεψω μια τραπεζα και με πιασουν μετα απο 40 χρονια δεν θα με χωσουν μεσα με τα 4 κιολας.
38. Αλλά και για το πνεύμα μας έχουμε εφεύρει πολλούς τρόπους να το ανακουφίζουμε από τους κόπους, με γιορταστικούς αγώνες και θυσίες, που έχουμε καθιερώσει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, και με ευπρεπή ιδιωτικά οικήματα, η ευχαρίστηση που καθημερινά απολαμβάνουμε από όλα αυτά, διώχνει την μελαγχολία.
Να και κατι που εχει μεινει ατοφιο στον Ελληνα απο τοτε...η διασκεδαση και η χαρα της ζωης που δεν φευγει απο πανω του οσοι μιζερια και αν του φορεσουν.Ελα ομως και αυτο πανε να μας το κοψουν με τα τοσα χαρατσια και δανεια που μας εχουν φορτωσει τοσα χρονια ετσι να μην εχεις μυαλο για καμια διασκεδαση παρα μονο για δουλεια και προβληματα με αποτελεσμα να αρχισεις να μαραζωνεις μεσα και μια μερα το αγχος και η στεναχωρια να σε στειλει στον αλλο κοσμο.
40. Γιατί αγαπούμε το ωραίο με απλότητα, και αγαπούμε τη σοφία χωρίς μαλθακότητα. Μεταχειριζόμαστε τον πλούτο περισσότερο σαν μια ευκαιρία έργων παρά σαν αφορμή κομπορρημοσύνης, το να ομολογεί δε κανείς την φτώχεια του δεν είναι ντροπή, είναι όμως αισχρότερο να μην προσπαθεί να την αποφύγει με την εργασία.
Τι λεει εδω ο ποιητης?Μα φυσικα οτι ο γυμνασμενος δεν ειναι ηλιθιος στο μυαλο αλλα και ο πανευματικα ''δυνατος" δεν ειναι μαλθακος στο σωμα.Και κυριοτερο παραδειγμα ο Σωκρατης ο μεγαλυτερος φιλοσοφος αναγνωρισμενα παγκοσμιος ο οποιος πηρε μεταλια ανδρειας στις μαχες της Αθηνας εναντιων αλλων Πολεων, αλλα και ο μαθητης του Πλατωνας ο οποιος ηταν Εναν απο τους καλυτερους Παλεστες....Θελετε κατι αλλο??Βεβαια σημερα ή θα εχεις μπρατσα θα εισαι αθλητης πρωτος μοντελο αλλα δεν μπορεις να πεις μια προταση σωστη ή θα εισαι επιστημονας με γυαλια και συχνα με μια κοιλια σαν παπα ή το λιγοτερο ενα εντελως αγυμναστο σωμα....
Οσο για τον Πλουτο εχουμε τον Κλασικο Ελληναρα που δεν εχει στον ηλιο μοιρα και βαζει δοσεις να παρει τζιπ για να πουλαει μουρη ή διακοποδανεια να παει μυκονο κτλ....Μπορω να πω οτι η κριση ειναι στο μοναδικο σημειο που θα κανει καποιο καλο στον Ελληναρα, οτι πρεπει να αφησει το ρητο, ολη την βδομαδα τρως αγγουρι και το σαββατο το παιζεις μουρι......
Επί πλέον, οι ίδιοι εμείς είμαστε σε θέση να φροντίζουμε ταυτόχρονα για τις ιδιωτικές μας υποθέσεις και για τις υποθέσεις της πόλης μας, και ενώ ασχολούμαστε με διαφορετικά επαγγέλματα κατέχουμε καλά τα πολιτικά ζητήματα. Γιατί είμαστε ο μόνος λαός που αυτόν που δε μετέχει στα κοινά δεν τον θεωρούμε φιλήσυχο αλλά άχρηστο, και οι μόνοι που ή κρίνουμε ή διαμορφώνουμε σωστές γνώμες για τα πράγματα, γιατί δεν θεωρούμε τους λόγους εμπόδιο των έργων, αλλά μάλλον θεωρούμε εμπόδιο να μην έχουμε κατατοπισθεί προφορικά σε όσα έχουμε να κάνουμε, πριν καταπιαστούμε με αυτά.
Διαβαστε πολυ καλα τι λεει η παραπανω παραγραφος.....ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΦΙΛΗΣΥΧΟ ΑΛΛΑ ΑΧΡΗΣΤΟ....θελετε και σχολια σε αυτο.....?Αλλα ναι ξερω ολα ειναι πουλημενα, ολα ειναι καθορισμενα και τι θα κανω εγω μονος μου....Ξερετε και ο Παπαφλεσας ηξερε οτι τον πουλησαν και δεν θα ερχοταν βοηθεια και ομως πηγε με 300 ατομα πολεμησε και πεθανε για την Ελευθερια..Αυτον δεν θα τον ξεχασουμε ποτε..Εσενα και εμενα που απολμβανουμε το καναπε μας και το ιντερνετ οταν φυγουμε απο αυτον τον κοσμο δεν θυμαται ποτε κανεις οτι καν υπηρξαμε......
ΥΣ: Zητω ειλικρινα συγγνωμη για το ορθογραφικα μου!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου